środa, 31 maja 2017

Felieton w Kalejdoskopie #1


Swego czasu opublikowałem na łamach miesięcznika Kalejdoskop trochę tekstów. Zazwyczaj były to artykuły informujące o nadchodzącym festiwalu komiksów i towarzyszących mu atrakcjach. Czasem szerzej opisałem działania jakiegoś artysty (np. Marcina Podolca) albo przeprowadziłem wywiad (np. z Krzyśkiem Ostrowskim). Wszystko wskazuje na to, że od czerwca moje teksty w Kalejdoskopie będą pojawiały się regularnie. Łukasz Kaczyński - nowy naczelny, wydawanego przez Łódzki Dom Kultury, miesięcznika - zaprosił mnie do współpracy, oddając kolumnę na felietony poświęcone komiksowi. Będę starał się pisać o rzeczach ciekawych, a zacząłem do zwrócenia uwagi na niesamowity sukces Katarzyny Niemczyk, której komiks został nominowany do Nagrody Eisnera. Dziękując Łukaszowi za zaufanie, zapraszam do lektury Kalejdoskopu - następny tekst już powstaje. Mam nadzieję, że i czytelnikom magazynu moje opowieści choć trochę się spodobają.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz