środa, 21 października 2009

37


Kolejny rok życia minął, więc powinienem napisać coś refleksyjnego, podsumowującego, ewentualnie wysnuć jakiś plan na rok następny. Miałem taki zamiar, ale że firma postanowiła (a ja z radością się zgodziłem) poedukować mnie w zakresie poprawienia (słabej) znajomości języka angielskiego i właśnie skończyłem odrabiać pracę domową, więc zamiar wziął w łeb. Tym samym refleksją i podsumowaniem niech będzie odrobina lansu poparta powyższym materiałem zdjęciowym. Otóż podczas gali 20. MFKiG otrzymałem odznakę "Zasłużony dla kultury polskiej". A wczoraj, w czasie inauguracji sezonu kulturalnego 2009/2010, odebrałem nagrodę marszałka województwa łódzkiego. Czuję się więc dość mocno podsumowany i snując plany na przyszłość postaram się nie spocząć na laurach. Bardzo dziękuje za pamięć i wszystkie dzisiejsze (a właściwie to już wczorajsze) życzenia.

2 komentarze:

  1. Ładnie Cię podsumowali. I słusznie. Zasłużyłeś, TY Piotrze jeden, żeby wreszczie ktoś pokazał Cię palcem! I to publicznie! :):):) Piotr, a ja myślę, że to dla Ciebie dopiero początek!!! Myslę, że dopiero teraz rozwiniesz medale... to znaczy skrzydła. I w Twoim przypadku medal nie ma dwóch stron. Raczej jeden, słuszny kierunek.
    robi

    OdpowiedzUsuń
  2. A ten jak zwykle cukruje... ;) Ale dzięki :) A teraz udam się w jedynie słusznym kierunku - w poszukiwaniu trzeciej strony medalu.

    OdpowiedzUsuń